Gzdnr17 evet püre halinde başladım aslında benim suçum püreyle devam ettim ezip verdim ama kusunca ve zaten ikizler yorucu olduğundan uğraşmak istemeyip püre ile devam ettim nasıl olsa ileride yerler diye ama çiğneme reflexi yok maalesef. Bütün sebzeleri tek tek tattırdım önce karışım yapmadan tatlarını bilsinler diye çokda karışım yapmıyorum mesela şimdi kıymalı ıspanak yemeği yediler içinde ıspanak kuzu kıyma ve pirinç var yanında da yoğurt yani kendimize nasıl yapıyorsam onlara öyle yapıyorum sadece onlarınkini blender yapıyorum. Benimkiler de kendileri yer kaşıkla koyarım pürelerini yoğurtlarını yerler. Ellerine bişeyler vermemi istiyorlar zaten bişey görünce ağlıyorlar ver diye ama verinde boğuluyor veya kusuyorlar küçük küçük bölüp veriyorum yoksa hepsini ağızlarına atıyorlar ısırmasını biliyorlar elindeki bitene kadar hepsini ısırıp ağızlarına sokuyorlar. Küçük küçük makarna yapıyorum baya haşlıyorum 1 yiyorlar 2 yiyorlar 3 yiyorlar 4 cü kusuyorlar çiğnemedikleri için boğaza diziliyor