ezgiii12490 offff yinemiiiii arkadaşım 3 aylık bebekten nasıl bir agulama beklersin yaa ki zaten 3 aylık bebek ne zamandır seni algılayıp guluyoki gülmedi diye otizmden Şüphe ediyorsun bacım sen git uyu rahat rahat herkes otizm değil çocuğunda maşallahı var takma böyle şeyleri daha coookk kucuuuk ve her bebek bir değil okeyyyy