EsrraZ 22 haftalikken başladı benim çok erken dedi doktorlar 28. Haftada artık yaşamayı kabul etmeyince her hafta hastane kan vermeye gidiyordum çok çok sıkıntılı ama şükür şimdi 10 ay 25 günlük sana da çok çok geçmiş olsun iyi misiniz şimdi benimde çok yüksekti ve deli gibi bacaklarımda kaşıntılar oluyordu sabah uyandığımda yatağa falan bile kan değmiş oluyordu o kadar kaşınıyordu şimdi de morumsu kahverengimsi izler kaldı nasıl geçer bilmiyorum