Durukan Merhaba arkadaşlar Bebeğimin sürekli ıkınması ve karnından sesler geliodu biz gaz zannediyorduk ama doktorumuz süt hazımsızlığı dedi.başına gelen var mı acaba
GizemAdaKaya Durukan aynı sorunları bende yaşadım ama doktorum bısey söylememıstı karnından acmıs gıbı gurulduyor ve ıkınıyor sürekli birdahaki randevumda bende sorucam sütüm gelınce baş edemıyor cok geldıgınden
Ftmnaz Doktora gitmedim Ama aynısını bende yaşıyorum bezinde sürekli beyaz tanecikler var herkes sütümün yağı diyor sindiremediği için diyor.
Durukan Ftmnaz raporlu mama dedi .biz mama ile besleniyoruz anne sütü almıyo .sürekli ıkınma halinde karnından gurk sesler geliyo gaz damlaları işe yaramıyor masaj işe yaramıyor.gece uykusundan uyanıyo çocuk ıkınmaktan.çıkan gazlarda yeterli gelmiyor .
Durukan GizemAdaKaya biz mama ile besleniyoruz yeni oldu bizde de.doktorumuza yazdık anlattık bize bu mamayı söyledi