Merhaba anneler kızım 1 buçuk yaşına girecek hala emziriyorum ama kesmeyi düşünüyorum çünkü memeye baglı yaşıyoruz artık bağlandı her dk emek istiyor ek gıda yemiyor uyurken de memede uyuyor sütü bırakmam için ne yapmam lazım nasıl başlamamı tavsiye edersiniz cevremdekiler sirke falan diyor ama bilmiyorum etkisi olur mu acaba yapan var mı sirke ile bıraktırma