Cangul kriz geçirdikçe veriyorsunuz ya inat direncini artırıyorsunuz. Biz de emzirmeyi bitirirken zorlandık tabi ki ama zamana yayıp konudan uzaklaşmasını sağlayın bir de üstüne gitmeyin. Dışarı çıkarın eline atıştırmalık verin. Ben 2 ay o direnci kırana kadar ağlatmadan (tabi ki bazen ağladı) sevdiği aktiviteleri yaparak azalttık öğünleri en sonunda kestik. Kesince iştahında aşırı artış oldu. İlk bıraktığında resmen doymuyordu hiçbir şey yemeyen çocuk her şeyi yemeye başladı. Gerekirse tek öğün bile olsa yesin eline elma verdik, bisküvi verdik unutması için o dönem ne geliyorsa elimizden yaptık. Sizin kararlı durmanız önemli ağladıkça verirseniz bir sonrakinde daha çok ağlayarak ister. Zor gerçekten Allah yardımcınız olsun 🤷♀️