Kızlar oğlum 2,5 yaşında ben çalışıyorum oğlum erken başladı kreşe (19 aylıkken) ama hala kelimeleri birleştirmiyor. Söylediğim herşeyi tekrar ediyor ben konuşturmaya çalışınca ama cümle kurmuyor. Kreş öğretmenimiz çok ilgili hiç bi sorun olmadığını her çocuğun farklı olduğunu söylüyor. Ben konuşması için çok üzerine düşüyorum acaba o yüzden mi bilemiyorum. Sizde durumlar nasıl