Kızlar merhaba ayın 10 da kızımı sezaryen doğum ile doğurdum ve her şey gayet normal gitti. Taki dün akşam aniden her ne olduysa bu saatlerde dikişin sağ üst tarafı beni yürütmeyecek şekilde ağrıyor. Kontrolüm perşembe günü ama yarın için randevu aldım. Korkuyorum gerçekten. Bu şekilde bir sıkıntı yaşayan oldu mu acaba?