Bebeğim 14 aylık 3 gündür beslenmeyi de uykuyu da reddediyor gece iki üç saatte bir uyanıp emmek istiyor gündüz de sadece emiyor ne yapacağımızı şaşırdık. Zaten çok iştahsız bir bebekti bu yüzden 9 kilo doktorumuz prd 600 ve akşamları argivit verin dedi iştah için balık yapı olarak da möllers kullanıyoruz ama bir değişiklik olmadı olduysa da süt içmesi arttı bence. Bu durumda olan var mı acaba?