Merve-328 MerVefa hissetmiyosun bile canım. Ben de korkarsk gitmiştim. Kadın dikişi almışş. Aldınız mı diye sordum hiç hissetmedim düşün
Sevde123 Genel de devlet hastanesinde sezeryan doğum yapanlar dikiş aldırıyor diye biliyorum ben arkadaşımdan biliyorum acımadığını söylemişti
ZeynepinAnnesi19 Sevde123 bende devlette sezeryan oldum ama dikiş diye bile yok estetik dikiş var yani dikiş alma falan olmadı çünkü dikiş yoktu açıkcası hala dişik olması şaşırttı. Beni
armi1 hic acımıyor ipin gectigini hissediyorsun o da karnına ip değmiş gibi birsey ben de cok korkuyordum ama hic acımadı
MerVefa armi1 sağol canım ben bilim hala ağrıyor gibi hissediyorum o yüzden açandan dikişte çok acır mı diye merak ettim 🥰