Merhaba hanımlar içinizde tecrubelı olan vardır ilahi yarın kızım kreşe göndericem tam gün sabah 8 de kalması lazım tam gün 5 de çıkıyo
İlk kreş deneyımınız nasıl geçti 4 yaşında
Akşam kaçta yatırıyorsunuz normalde 10 da kalkıyordu akşam 10
Nasıl alıştırırım
Yemek termo diye tesettürde kalıyorum
Çünkü evde de zorla yıyodu