Serimzrk Meraba kızlar bebeğim 12 günlük günde bir sefer ya da iki güne bir hıçkırırken kusuyor azcık bişey ama rengi sarı? Ben hiç bir bebekte görmediğim için garibime gidiyor nette de pek bişey bulamadım var mı bilginiz? Normalde süt kesiği gibi olduğunu düşünüyorum sarı olması da normal mi aceba 🤔🤔❣️
Karen Serimzrk ilk ay benim bebeğimdede çık oluyodu canım sonraki aylar hiç olmadı sebebi neydi bilmiyorum ama geçti
Gonul_celen Serimzrk ilk günler öyle cünkğ süt rengi baya sarı hatta portakal yemiş gibi kusuyordu hatta biberonla verirken bile akanı sildiğim zman bile bez o renk oluyordu ama srtık baya beyaz
RRR Serimzrk bizimde öyle canım ilk başlar sütün renginden oluyor korkma ☺️Sütün artıp rengi beyaza dönünce geciyo o da merak etme
MTkutay Serimzrk sütün hala daha kolastrum şeklinde olduğu için sarı renktedir kusmukta o sebepten sarıdir
Karen Serimzrk ben mama veriyorum siz emziriyorsunuz sanırım kötü bişey olduğunu sanmıyorum ama yakında kontrolünüz yoksa bi doktoru arayıp sorun isterseniz içiniz rahat eder