Vallahi işte hazır olduğunu düşündüm ben bez istemiyordu rahatsız oluyordu falan çiş yaparken kolayca öğrendi diyebilirim tabi ki kızmadım bağırmadım anlattım şarkılar dinlettim kitap okudum ama kaka olayını çözemedi beze yapınca zaten bakıp öğ öp diyordu şimdi stres yapıyor hala yapmıyor kakasını