ysysys
Kızım 5,5 aylık doğduğundan beri kusuyor. Reflüsü var. Reflü yatagında yatırıyormuşsunuz zaten. Ek olarak sol tarafına yan yatırın hep. Doktorumuz sol tarafına yatırınca mide baskısı azalır demişti. Gece uyurken hiç kusmadı mesela şimdiye kadar. Zaten yanınızda değil mi. Yüzünü kendinize çevirin eğimli bir şekilde birşey olmaz merak etmeyin. Zaten ani bir sese kalkarsınız. Yoksa böyle günler geçmez. Korkmayın.