kidsnew Bebeğim 3 aylık sünnet olurken genel cerrah doktoru dil bağının olduğunu orasınında kesilmesi gerektiğini ileride pelteklik olabileceğini söyledi hiç başına gelen var mı operasyon yaptırdınız mı?
Ozgee59 kidsnew 2.5 aylıkken kestirdik. 10dklık bir işlem zaten sadece uyuşturup yapıyorlar. Sünnet yapılırken keselim demedi mi doktor genelde öyle yapıyorlar
Kuzeynepp kidsnew bizde 4,5 aylıkken kestrdk sünnette görsem ikisinde hallederdm dedi o yüzden ayrı yaptırmak zorunda kaldık. 1 dk lık bi işlem