frigyalikibele Merhaba 3 ay önce doğum yaptım. Geceleri özellikle ayaklarım ve bacaklarım yanıyor gibi hissediyorum . Huzurda bacak sendromuna benziyor buzla uyuyorum. Ne yapmalıyım ya da hangi doktora gitmeliyim
Mirac_21032019 frigyalikibele bende cok yasadim cnm onu hamileykende dogumdan sonrada 10 ay oldu hala ara sira yasiyorum doktora sordugumda ilk zamanlar hormonlarla alakali dedi kilo fazlaligi varsada gun icinde yorulunca da olur demisti