Selamlar, tuvalet eğitiminde bugün 3. Gündeyiz. Ben lazımlığı eğitime başlamadan 5-6 gün önce aldım ve sabah kalkınca akşam yatmadan oturtuyordum çişini yapıyordu. Lazımlığa hevesli ve alışık bir çocuktu yani. İlk gün 6-7 kez altına kaçırdı ama lazımlığa oturmaya da istekliydi. 2. Gün sadece 1 kez kaçırdı. Ama bugün benim için gerçekten eziyetti. Çünkü sadece 3 kere oturup çişini yaptı o da bin taklayla. Tuvaletini tutuyor ama kesinlikle lazımlığa da yapmıyor. Tuvalet aparatı da var onu da denedim ona da yapmıyor. En son belki 4 saat çişini tuttuktan sonra lazımlığının yanında yere oturup altına yaptı. Sticker alıp çiş yapınca ödülümüz var dedim ayıcığını tuvalete oturtup oyunlar falanda yaptım. Yok. İyi giden eğitim bi anda inada döndü gibi. Tecrübeli anneler bi fikir verebilirse sevinirim 🥺