limonzeytinmom Rumiersn Ya canım İstanbuldayım hava o kadar bunaltıcı sıcak ki bazen kızlarım sadece bezle uyuyor o derece. 🥴 O yüzden sasırdım ne alaka çorap diye 34 ve 7 aylıklar
elifalina Ben 3. Aydan sonra bıraktım kışın ayaklı pijama tercih ediyordum daha çok bence giydirmeyin zaten çok sıcak hava 🤗
annesininbebisi Benimkinin ayakları terliyor çıplak olursa üşüyor ayakları o yüzden giydiriyorum. 3 ay 23 günlük
meliko04 annesininbebisi ya benim kızımda öyle 3 ay 20 günlük o kadar çok terliyor ki ayakları buz kesiyor üşütünce de kusmaları falan artıyor diye bende yatırırken giydiriyorum mecbur. Ayaklarını kıpırdatırsa da çorapla daha az huylanıyor
BirDenizAnasi Rumiersn Hayır aslaaaa. Ben kendi adıma çorapla uyuduğumu hayal bile edemiyorum. Kışın bile giydirmedim çok rahatsız edici bence. Kontrol ettiğimde soğuk da olmuyor gerek duymadım hiç
Rumiersn BirDenizAnasi bende yatamam da bebeğimede giydirmiyorum da aklıma takıldı doğru mu yapıyorum acaba diye
Rumiersn limonzeytinmom gitdirmiyorum aslında ama klima açık doğru mu yapıyorum diye sormak istemiştim sadece
BirDenizAnasi Rumiersn Uyku kalitesini de düşürüyor diye duymuştum zaten ama ne kadar doğru bilmiyorum tabi. Araştırın isterseniz. Bizi rahatsız eden her şey bana göre onları da rahatsız ediyor ya engel olamıyorum bu düşünceme 🤦🏼♀️🥹
limonzeytinmom Rumiersn klima varsa bilemem ama doktorlar 24 derece ve üzerinde sadece zıbın öneriyor. 20 24 derece arası en ince tulum olabilir diyorlar ki ben kışında çorap giydirmiyorum zaten 20 derecenin altına düşmüyor ev
Snowglobe Rumiersn Kızım 3 yaşında şimdşye kadar hiö giydirmedim diğeri de yeni doğan ona da giydirmedim hele ki bu havada