46günlük ikiz kızlarım var sütüm ne yapsam artmadı bir öğünde doyacakları kadar bile olmuyor eşim ile ikimşz bakıyoruz sanırım yorgunluktan artmıyor bu kadar erken süre de mama ağırlıklı beslediğim için kendimi kötü hissediyorum tabiki bunda çevre baskısının da etkisi çok böyle sütü erken giden oldu mu tecrübeleriniz nelerdir gerçekten kötü hissediyorum bebeklerim süt değil de mama ağırlıklı beslenince