haticegocer1 Kızlar selam ek gıda sürecinin en sıkıntılı yanı sanırım çıkmayan meyve ve yemek lekeleri siz nasıl çıkarıyorsunuz var mı önereceğiniz bir ürün
limonzeytinmom haticegocer1 e bebek baby me leke çıkarıcı toz olanı. 1 gece sıcak suda bekletip ertesi gün makineye atın misss yeni almış gibi her lekeyi cıkarıyor 🤌🤌🤌
haticegocer1 limonzeytinmom sıcak su da beklenirken çitileme yapıyormusunuz yoksa direk sıcak su ve ürünü bir leğene mi koyuyorsunuz
denizalismom haticegocer1 evet çok memnun kaldım bebeğimin bütün kakalı Zıbınları Tertemiz oldu . Kaynar suda 1 saat bekletiyorum hiç Çitlemeye bile gerek kalmıyor
limonzeytinmom haticegocer1 yani banyoya gidip geldikçe bir alt üst yapıyorum. Ben toplu atıyorum 5 6 zıbın falan oluyor. Bekledikçe suyun üzerine cıkıyor o yüzden 2 3 sefer alt üst yapıyorum o ara tek tek çitliyorum da tam cıkmasın için