Kızlar 8 aylık bebeğim İstanbul’da olan geçtiğimiz günlerde deli gibi sıcaklarda birden sivilce gibi böyle isilik gibi sivilceler çıkardı. Fotoğraf yükleyemedim hata verip duruyor. Nasıl geçer 3-4 gün oldu ılık duş aldırdım. Sağlık ocağını hemşiremi aradım bepantol sür nemli kalsın diye nasıl geçer bu fotoğraf niye yükleyemiyorum onu da anlamadım 🥺