birkizannesi-35 Sabah başladı parol içtim geçmedi idrar yaparken oturup kalkerken çok ağrılı nedir bu 4 ay önce sezaryen oldum
ada_2020 birkizannesi-35 enfeksiyon olabilir mi acaba benim de adetim gecikti 1 haftadır sol kasık ağrım var
birkizannesi-35 ada_2020 iki bebeğim var onları bırakıp gidemiyorum bende enfeksiyon diye düşündüm bugün de çok hastayım halim yok vücudum ağrıyor tansiyonum düşük Salgın mı var ki