Kelebek2418 Herkese merhaba Bebeğim 6 aylık ve kilosu normale göre biraz düşük bu zamana kadar anne sütü alıyordu doktor ek olarak aptamil vermemi önerdi. Ama bebeğim hiçbir şekilde biberonu almıyor agliyor. Biberonu nasıl kabul ettirebilirim ?