Göğüs ucunun yanında delik gibi yara oluştu sanırım ısırdı. İçi iltihap olmaya başladı emzirirken çok acıyor iyilesmiyor dokunamiyorum bile. O göğüsten emzirme iltihap emmesin bebek diyor annem ne yapmam lazım. Tek göğüsle de doymuyor malesef 8 aylık ne kullanabilirim geçmesi için birde. Emmesinnde sakınca varmı