cerkezkizi59 Memelerimin dolup bosaldigini anlayamuyorum hep süt geliyor hem yumuşak sağım yapiyorum makineye gelmiyor makinem lansinoh elle sagoyorum geliyorrr lütfen deneyimlerinizi yazar misiniz
crybaby cerkezkizi59 benim makine de az çekiyor elimle sıkıyorum baya akıyor bence makineler çok çekmiyor bebek gibi olmuyor
Ada-m cerkezkizi59 makinaya alışık olmadığı için süt gelmiyor merak etme. Makinaya alıştırmak gerekiyor onun bir süresi var ama tam hatırlayamıyorum.
annebirkadin Benim de makinem Lansinoh. Ben de sağım yaparken gelmiyor. Bırakıp elimle sağıyorum çıkıyor. Anlamadım aslında iyi marka ama çekmiyor bazen
cerkezkizi59 annebirkadin aklıma iki tane şik geliyor ya yağlı ondan gelmiyor ya da tazyikli değil ondan acaba bebeğimde emince onunda ağzına süt gitmiyorum
annebirkadin cerkezkizi59 Yağlı da olsa gelmesi lazım mantıken sağarak besleyenler o zaman hep yağsız süt vermiş olur. Bence çekim gücü pek iyi değil. Bebekler sağım pompalarından daha iyi çeker diyorlar. Ben de bunu farkettim. Bebeğim emerken yutkunma süt sesi duyuyorum. Hemen arkasından sağım yaptığımda çıkmıyor
cerkezkizi59 annebirkadin en iyisi lansinoh dediler lansinoh aldim bu da cikarmiyirsa hangi markayı almalıyım bilemedjm