canimanne06 Şuan acil şehir değişikliği yapıcam hanımlar daha yeni market alışverişi yaptım dolaptaki sebzeleri kahvaltılıkları buzluğa atsam olur mu
mematiii canimanne06 canım peynifi atmayın diyorlar hep bende fazladan almıştım zeytini bilemiyorum belki olabilirse peyniri önermiyorlar
azraklknn canimanne06 ben mesela peynir alıyorum kutuda hemen küflendigi icin yemeyecegim zamn buzluga atıyorum onunlada börek falan sarıyorum ama diğer inek peyniri falan onu öylece atıyorum yiyeceğim zmn çıkarıyorum birsey olmuyor yeniyor
bittercikolata__ canimanne06 peyniri atıyorum ben bazen fazla olunca sararmasin diye sonra çıkarıp börek falan yapıyorum tadında sorun olmuyor zeytinde atılabilir bence
Lolik canimanne06 peynir kötü oluyor buzluktan çıkınca dağılıyor yani böreklik olur anca. Zeytinide zeytinyağı dolu cam kavanozla dolapta tutarsanız bir şey olmaz dondurucuya atmanıza gerek yok
betul912_ canimanne06 ben kaşar peyniri doğrayıp atıyorum daha sonra ihtiyaç oldukça çıkarıyorum zeytini çekirdeğinden çıkartıp atıyorum pizza için peyaz peynirde kaldı yenmediyse atıyorum yine börek falan için