iremaydmr Bebek olduğundan beri gece uykularım nanay gündüzde ben uyuyamıyorum uyku işini nasıl hallediyorsunuz
aysebb iremaydmr Ben kızım doğduğundan beri o her uyuduğunda uyudum, yattım dinlendim ya. Şimdi 9 aylık halen gündüz o uyuduğu zaman uyuyorum veya bende uzanıyorum öyle. İşlerimi o uyanıkken yapıyorum. Böylesi benim için daha iyi oluyor 😊
mematiii iremaydmr vallaha geceden yemeğimi yaptıysam trmizliğin yoksa haftaiçi kızımöğlen uyurken yanına yatıyorum.Yrtiyor gece uyuyamuyorumo zorluyor.
sezer2022 iremaydmr kendimi bildim bile öğle uykusu bilmem, ne yolculukta ne iş yerinde nöbetlerde,, ama gerçekten yorgunsan tv telefondan uzak durup öğlen uyuyabilirsin, çünkü tv telefon uyku kaçıran en büyük uyarıcı
ikibaloglanannesi İlk 6 ay o uyudukca yanında bende kıvrılıp uyuyordum gündüz. Su an 17 aylık gece kesintisiz uyudugumuz için gündüz o tek uyku yaptığı için o uyurken uyumuyorum TV kahve keyfi yapiyorum :))
Mrvsmt2502 iremaydmr kızım uyuduğunda bende uyurum ya da uzanır bi şeyler izlerim 🤗 onlar ev işi yaparsak ekstra yoruluyoruz asla iş yapmam
Papatya-eylul88 iremaydmr 2 uyku yapıyor ilk uykusunda uyurum onunla.yoksa hiç enerjim olmuyor.2.uykusunda ev işlerini yaparim.vakit kalirsa kahve,:)