Benimde oğlum 4 aylık olucak zorunlu sezeryan oldum korkarak normal istiyordum suyum gelip bittiği için acil aldılar ama o kadar iyi geçti ki bir iğne vurulması kadar canım belki yanmıştır hiç sorun yaşamadım yurt dışındayım annemler gelemedi 1 hafta kendim baktım çocuğa kocamla beraber eve geldim temizlik yaptım o derece rahat geçti şuan hiç olmamışım gibi sanki kesik bile küçüldü yaşadığınız sorunlar acaba doğumdan alakasız olabilirmi yada gerçi hastane ve doktorunuzda çok önemli benim kanamam durmamış zor olmuş eve geldiğimde bile içten kanama oldu kesiğin yanları mosmor oldu kan içerde gözüküyordu ama hiç bişey olmadı o halde bile