Telefonuma şekerli kahve dökülmüştü, domestosun yüzey temizleme spreyi ile temizledim pek etki etmedi tuş içine girmiş, telefoncuya gittim o da pek bir şey yapmadı zaten spreyle temizledi 1-2 ay idare etti şimdi bir daha tuş içine girmiş neden böyle oluyor anlamadım. Ne ile temizlemem gerekiyor kolonyalı mendilde işe yaramıyor. Telefoncular telefonun kapağını açmak istemiyor başka kapak bulunmaz diye başına böyle bi şey gelen var mı?