Oğlum cuma günü 6. Ay aşılarını vuruldu sonrasında kabız ve mama içmeme durumu başladı meme etmeyi kendi bıraktı sütümü sağıp veriyorum sütüde içmiyor uyku sersemi mama veriyorum 90 ml veya 120 ml içiyor onuda ıkınırken kusuyor zaten kilosu aşırı olan bir bebek değil ne yapacağımızı bilemedik böyle Bi durum yaşayan varmı