birprensannesi41 büyük ihtimal gazdır gaz kolay kolay çıkmıyor 3. 4. Aya doğru kendileri öğreniyorlar siz çıkarttım sanarsınız ama gaz devam eder, ya da kucakta gezmek ister yatmaktan sıkılır ağlar ama ateşi olmadıkça calpol vermek doğru bir işlem olmaz bence sonra ateşi çoktıpında faydası olmaz 40 karı bile görürsünüz Allah korusun bi duş yaptırın ılık suyla sakinleşebilir