Ben aldım hiç memnun kalmadım çocuğum 1 ay boyunca gece uykularına geçerken ağladı hiç öyle 3 günde falan da eğitim vermiyor ve ağlaması hiç umrunda bile değil bebeğin, ağlaya ağlaya uyuyacak diyor müdahele yok diyor. Ve en keskin eğitim verenler biridir Sema hanım o yüzden hiç tavsiye etmem