Arkadaşlar merhaba ben yaklaşık 1 senedir doğum kontrol hapı kullandım bende ki belirtileri çok çok fazla ve zarar vermeye başladığı için bıraktım ovülasyon zamanına göre takip ediyorum artık fakat sol yumurtalığımda bir ağrı var çok keskin bugün doktora gittim hamile değilim fakat öyleymiş ı’m gibi doktorum yumurtlama zamanı dedi bu kadar ağrı normal mi? Yaşayan var mı? Veya gebelik varsa da çok yeni mi bilen arkadaşlardan bilgi alabilir miyim?