inarches Kızlar 4,5 aylık bebeğimin damakları kabarmış ve kaşınıyor iştahsızlığının bundan olduğunu düşünüyorum ama çok üzülüyorum yemiyor kilo kaybetcek diye bu durumu yaşayanlar oldu mu acaba?
brvnkr inarches aynısını bende yaşiyorum şuan bugün randevusu vardı bebegımın doktur dişlerı gelıyor ondan dedi. Az kılo almış Hiç emmek ıstemıyor
inarches brvnkr Benimkisi zaten memeyi reddediyor şuan ne yaparsamda almıyor ayakta emzirsemde yatarak emzirsemde boş sağarak veriyorum birde mama veriyorum ama bu aralar süreç baya zorluyor kaç kg sizin bebeğiniz birde kız mı erkek mi? Allah yardımcımız olsun🤲🏻🌺
inarches brvnkr 4 aylık bebeklerin ayda en az 600-800 gram alması gerekiyor diye biliyorum.Ama sonuçta geçici bir süreç düzelecekler inşallah
inarches brvnkr 4. Ay kontrolünde 1 kilo almıştı.Benim bebeğim kız bu arada ama 5. Ay kontrolünden korkuyorum çünkü iştahı 4. Ay kontrolünden sonra azaldı
inarches brvnkr Bebeğinizin kilosunu genel olarak değerlendirebilirsiniz sağlıklı aralıkta olsunlarda gerisi çok da önemli değil 4. Ay da doğum kilolarını ikiye katlamalarını istiyorlar.Sizin bebeğiniz doğduğunda kaç kiloysa 2 ile çarpın 4. Ayında o kiloda çıktıysa endişelencek durum yok ama biz anneler işte yemediklerinde içimiz el vermiyor gerçi nolduysa 4. Aydan sonra oldu zaten 🤦🏻♀️
inarches brvnkr Ama genel kilosuna bakıldığında 5600 olması gerekirken maşallah 7 kilo çok kafanıza takmayın düzelirler inşallah tez vakitte🤲🏻