Doğumdan sonra doğum kilolalarım gitmişti doğum yaptıktan sonra daha çok kilo aldım diyebilirim dogumdan sonra 60 kiloydum 10 aylık olduğunda bebeğim 78 falandım nasıl aldım bu kadar kiloyu bilmiyorum kendi kendime evde diyet uygulamadım ama saglıklı beslenerek şuan 67 kiloyum bir ayda rahatlıkla 5 kilo veriliyor yemeden kesmedim sütüm de kesilmedi bebeğim ek gıdayı yemez günün belki 15 saatini emerek geçiriyor gercekten sürümde azalma da olmadı sabah mutlaka zeytin peynir bir dilim ekmek öğlen de kendime yeşillikler ile salata tarzı bişey yapıyorum bazen yapmıyorum akşamda çorba ve bulgur pilavı fasulye vs yemekler ama az yiyorum bi kepçe hepsinden mesela çorbayı fazla tüketiyorum akıma yemeğim en geç 5 buçuk altı da yemiş oluyorum akşam yemeğinde de ekmek tüketiyorum gün içinde de zencefilli su içiyorum bir bardak doktorum süt yaptığını söylemişti günlükte en az 3 litre suyu mutlaka içerim düzenli bi şekilde devam ettim ve çok faydasını gördüm yani yemeden kesmediği halde kilo verdigimi farkettim abur cubur hiç tüketmefim iki aydır benim zayıflama hikayem bu şekilde sizler nasıl zayıfladınız istesem bir ay içinde daha da fazla kilo verirdim ama saglık acısından saglıklı olduğunu düşünmüyorum hemde sütüm kesilsin de istemiyorum bu şekilde gün içinde mutlaka bebeğimle dışarı çıkıyorum spor yapmiş oluyorum onunda çok faydası var çıkmadıgım günler evde yarım saat bir saat spor yapiyorum kendim