Kızlar bebeğimin kulağına bir çare bulamadım ya sizler ne yaptınız ne kullandıniz doktora göründük ama antibiyotik yazdı onu da icirince kusuyo sürekli şuan ateşi bir yükselip bir iniyor napcam bilmiyorum aşırı ağrısı var sürekli ağlamaklı çünkü ne önerirsiniz