Bebeğim yedi aylık dönüyor kavrama kaldırma hareketleri falan iyi ama başını geç tuttu şu anda belini tutuyor destekli oturuyor ama çok dirençli değil beli dimdik değil yani bazen et yığını gibi top pluveriyor annem de bu tutmuyor falan dedi aklıma takıldı sağlık ocağına doktora gidiyoruz bakıyor geliiimi iyi diyor sadece belinde çok direnç yok birde küvete falan koyduğumuzda kendini salıyor dik durayım demiyor otururken falan su da salıyor bilerek mi yapıyor yoksa gevşek bebek olabilir mi bir tedirgin oldum diğer herseye yolunda çok şükür ve şunu ekleyeyim çok hareketli bir bebek değil orta düzeyde konuşma olarak ge anne diyor arada bazı kelimeler söylüyor yatmaya çok meyilli hemen yatıveriyor ayaklarını ağzına götürmeye bayılıyor arkadaşlar yatıramıyoruz diyorlar çok hareketli durmuyor diye bizimki mızmızlanir ama aşırı hareket yok normal düzeyde