Kızlar merhaba kızım 3,5 yaşında kaç kere uğraştık ama hep reddetti o yüzden bırakamadık kakayı ama bu sefer kesin kararlıydık hatta anneannesinde yaptı dün bugün evimize geldik evde yapmıyor korkuyorum diyor ne yapacağımızı şaşırdık babasıda bende hep yanında duruyoruz yapmadığı içinde ağlıuor hep geliyor kakası sanırım gidiyor yapmak istemediğinden . Ne yapmamız gerekiyor anlamıyorum külodunu giydirmiyorum çünkü bez sanıp küloduna yapınca daha kötü olmuştu daha önce . Çişte sıkıntı yok ama bu kakayı nasıl çözücez bilmiyorum :( varmı öneriniz