gizemaktass ben de çok sabırsızlanıyordum onu pıtı pıtı yürürken görmek için 🥺🥺 ya sürekli bir yürüsün sen bittin algısı var ama ben katılmıyorum. Evet yorucu doğru, sürekli arasındasın ama ne bileyim onu öyle görmek yürümesi beni çok mutlu ediyor. Her dönemin zorluğu güzelliği ayrı. Tamamen bana bağımlı olunca zihinsel olarak daha çok yoruluyorum. Böyle bedenen çok yorulsam da en azından iki geziniyor kendi kendine sürekli ağlama olayı azalıyor. 16 aylık bebişim 🥹🩷