tazemomyy Kızlar 6. Aya yeni girdik, uyandıktan sonra bi 10 dk neşeli sonra hep sinirli ve huysuz. Dişten dolayı mı yoksa hep oyun mu istiyor anlamıyorum, sizde durumlar ne
sekerparemm tazemomyy bizde cok kötüyüz uyuyorsa yine iyisiniz sürekli uykuda ağlama var bizdede iki dakika yanlız kalmıyor