Kızlar nereden başlayacağımı bilmiyorum dün kızım banyonun kapısı açıktı unutmuşum kapatmayı eşim de kızıma ayran almıştı seviyor diye sen tut onu banyoya dök ben orayı şey yaptım sildim gece yatak odasının kapısını kapattım kapıyı sanki biri zorluyor du. Beni uyku tutmadı 1 de yattım gece. Sonra dedim ki psikolojik sonra uyudum sabaha kadar kabus gördüm eşimi işe gönderdim kızdım kalktı Bir iki saat sonra mamasını verdim. Uyumadı oyun oynuyordu benim de içim geçti 20 dakika falan acayip kabuz gördüm.
Üstüne bir de gece görmüştüm şu an kafam çatlıyor keyfim yok midem bulanıyor yemek yiyemiyorum yani yemek yemedim daha onu da psikolojiye bağladım. Bu arada kızımı mama ügunlerini azaltıyorum iki öğün vermeye çalışıyorum tabii kızım ortalığı yıkıyor mama diye kahvaltı yaptırdım meyve verdim dedim ki çorba yapayım şehriye çorbası yaptım sıcak olduğu için vermedim hemen o da ortalığı yıktı sakinleşti vermeye başladı doymayınca daha çok ağlamaya başladı Ben de veriyorum ben doysun diye o esnada ağlama esnasında şehriye genzine kaçtı. İlk başta ağlamaya başladı kıpkırmızı oldu bir şey anlamadım lavaboya götürdüm yüzünü elini yıkamaya hala farkında değilim baktım morarıyor hemen sırtına vurdun karnına da basınç yaptı videoda gördüm balkona çıkardım hala ağlıyor çünkü sakinleşti Ben de hala devam ediyorum ama çok kötüydu o an anlatmam. Sonra baktım rengi kendine geldi ayakları kolları yüzü mosmordu soğukkanlı kalamadım yapıyorum ama bağırıyorum böyle yardım istiyorum kimse duymuyor ama sakinleştim balkona geçince Bu benim ikinci başıma gelişi büyüdüğü için rahatladım bir yandan ama öyle değil mis. İyi gidiyorum izlemişim videoyu müdahale edebildim çok kötüyüm ya ağlamak istiyorum aklıma hep şey sakin niye kalkamıyorum şu an var ya kafam çatlayacak ne yapacağım bilmiyorum kızım iyi çok şükür mamasını verdim yati uyudu. Bir de bugün onu bayağı bir kızmamak için bağırmamak için içime attım ondan başım ağrıyor olabilir aşırı derecede huysuzlaştı sürekli ağlıyor yani anlamıyorum ne derdi var diş çıkmıyor karnını doyuruyorum oyun oynuyoruz şu an evimi bile toplayamadım yani gücüm bile yok öyle işte 🥺 kızlar yanlış yazdıysam da kusura bakmayın sesli yazıyorum öyle işte