hlyyy Merhaba ben doğum yapalı 6 ay oldu henüz adet olmamıştım. 1 gün önce sarımsı akıntım oldu geçti, bugün az bi kanamam olmuş ama daha devamı gelmedi. Böyle olan var mı anca mı gelecek acaba bu kadar yavaş olması normal mi ?