onlyy Kızım 29 aylık çocuklarla ilişkisi çok güzel oynamak ta istiyor ama her gördüğü çocukla abla abi küçük gttklerinde ağlıyor arkasından yeni olan bisey etrafında sürekli gidip geleceği arkadaşı da yok hepsi uzakta kardeşi de yok üzülüyorum :(((
Meli1 onlyy hic bilgim yok ustte kalsn daha 1 yasinda kucuk bnmki babasjnin arkasndan mizmizlanio sadece kuzenleriji arada 1 goruyo cok bi arkadaslk kurmuo smdilik
milletsanakanalizemiolacak onlyy her çocuk aynı ki komşumun oğlu 4 yaşında benim yada kızımın arkasından hep ağlar ve onun kardeşi olmasına rağmen ağlar çocuklar böyke işte yalnız oluyorlar sizinle oynadığı gibi olmaz arkadaş yapacak birşey yok sadece sakinleştireceksiniz yani benim kızım 9 yaşında bazen o bile yapıyor 🤦🏼♀️
onlyy milletsanakanalizemiolacak bizim ki sadece çocukların arkasından ağlıyor of kardeş mi yapsam diye düşünüyorum arada 😂😂
Naz54 Arayı açınca çok zor oluyor bir tanıdığım var oğlu 10 yaşında 2inci oğluda 2 yaşında kendisi açık açık söyledi ilkini nasıl büyüttüm htrlamıyorum