Geçmiş olsun,onu içmek soğuk algınlığı hapı içmekle aynı şey o yüzden içmemelisin.Doğal yollarla geçirmeye çalış.Balın içine toz zencefil,zerdeçal,tarçın koyuyorum macun gibi oluyor onu tüketiyorum,ıhlamur içiyorum işe yarıyor.Geçen hafta Boğaz ağrımı öyle geçirdim .