eylemerkt Benim anlamadığım geceleri tehlikeli olmuyor mu. Yüzüstü yapmıyor mu kafasını. Ya uyuyakalırsam uyanıp kontrol edemezsem her saat başı çevirmek için. Bana korkutucu geliyor ama deneyeceğim yavaş yavaş ben de. Çünkü geceleri uyanmıyor uykusu ağır ama artık kıpır kıpır hareket etmeye başladı. En azından belki yüzüstü yatarsa rahat yatar