Canım ben de bakmıştım baya ama devletten baktım Beyhekimde Zeynel Abidin diye bir hoca var yorumlarını falan okudum baya memnunlar . Medicanadan gelmiş Beyhekime. Bunları gördükten sonra randevu almıştım ve ben de çok memnun kaldım. 3 4 doktor gördü çocuğumu bir seyi yok dediler. Bu adam testislere de bı bakalım dedi ben genel muayene için götürmüştüm bezi açar açmaz sağ yumurtalık üstte duruyor bı ultrason alalım dedi gerçekten yukarıda çıktı sağ tarafı. Yüzüne bakar bakmaz demir eksikliği var falan dedi ben çok memnun kaldım açıkçası aklında bulunsun.