Hasretaydogn23 Kızlar bugün tam 5 aylık olduk dün akşamdan beri kızarıklık var neden acaba bilen varmı? Doktora gitmeliyimiym? Daha yoğundu kızarıklık geçmiş biraz sudocrem sürdüm pişik olabilir yazıyordu bilemedim
MerveC Hasretaydogn23 Tam beş aylık oldu ve Kızımın yüzüde öyle egzama dedi doktor bugün cildiye doktorundan öğrendiğim ilaçlarla karışım yaptık kullanmaya başladım benim küçücük nokta ile başladı yayıldı ve uykusundan ağlayarak uyanıyor kaşınıyor sürekli bence ilerlemeden götür
AyseAlyamm Hasretaydogn23 canım atopik dermatit (alerjik egzama) olabilir . Tabiki de doktora götür . Vücuduna atopik ciltli bebekler için olan losyon ve şampuan kullan . Hindistan cevzi yağı alıp kullanabilirsin. Banyo suyunu çok sıcak yapma egzama sıcağı sevmez bir de yün yelek giydiriyorsan giydirme bir muddet . Bunlarda sebep oluyor . Ek gıda veriyorsan 3 gün kuralını mutlaka uygula
Burcu35 Hasretaydogn23 Kış aylarında yeğeniminde yanağında oluyor nemlendirici krem sürünce geçiyor ama yanlış birşey söylemek istemem bazı bebeklerde alerjiden sebepte olabiliyormuş
Hasretaydogn23 Burcu35 evet nemlendirici sürün yazmışlardı birde pişik olur filan demişler bende sürdüm öyle iyi gibi şuan resim yükleyemedim yoksa atacaktım
Hasretaydogn23 MerveC benim kaşınma filan yok yani gözlemlediğim kadarıyla sadece bianda oldu ama geçti gibi
MerveC Hasretaydogn23 egzama olabilir takipte kalın ilk başlarda bizimde kaşıntı yoktu bi kaç gündür arttı
hunilimomm Hasretaydogn23 egzama olmuş canım benim kızımın da bu şekildeydi hatta daha büyüktü soğuktan felan sandım nemlendirici sürdüm geçmedi doktora götürdum krem felan verdi kortizonlu 2 günde geçti bi doktora götür istersen
hunilimomm Hasretaydogn23 yine o döküntüler kaldı mi bi kaç gün içinde değişik birşey yediysen oda olabilir