Belindaaa 3 gündür ishal. Dün doktora getirdik serum bağladılar ve malesef mikrop kana geçmiş.amip ishal olmuş oğluşum. İlaçlarımızı kullanıyoruz ama önerdiğiniz bir şey var mı bu gibi durumlarda ishali ilaç dışında nasıl yavaşlattınız güzel anneler..
Seymaseda Belindaaa Bizde geçirdik amipli dizanteri antibiyotiksiz bizde geçmedi bunun yanında probiyotik mutlaka kullanın mutlaka yoğurt ayran tüketmeye çalışın
mihrican_bulut Belindaaa iki gün öncesine kadar benimde 4 yaşında oğlum feci ishal oldu 4 gün sürdü aşırı ishaldi altına yapıyordu hep o derece kusma ates te oldu kan degerleri çok kötüydü ciddi su kaybı oldu sürekli serum taktirdir bir dünya ilaç hiç gıda alamadı en önemlisi gıda ve su tabi ama benim oğlum daha önce zehirli ishal oldu rota virüsüne yakalandı bu iki ishalde de durumu atlatmamiza yardımcı olan enterogermina kids probiyotik oldu 4 yaşında olduğu için sabah akşam verdim 4 yaş altına günde bir kere bağırsak florasını düzenlediği için etkisi çok büyük benim kurtaricim oluyo tavsiye ederim
magal Belindaaa Benim oğlum rota geçirmişti, doğal köy yoğurdunun içine toz probiyotik karıştırıp veriyordum; onun dışında çinko şurupları var onları da verebilirsin. Muz patates pirinç lapası da önleyebilir. Emziriyorsan bol bol emzirmeye devam et.
Alpbaby 3 gündür geçmeyen ishal için serum neden bağladılar ilk önce tahlil vs yaptılarmı yada başka belirti varmıydı
Belindaaa Alpbaby Alpbaby ishalinde kanda gelmeye başlamıştı.. Sanırım o yüzden bağladılar tahlil yaptılar ama sonrasında çıktı tahlil sonuçları. Çok ağladı yavrum
Alerjikrinit Alpbaby su ve mineral kaybı oluyor ya ishal olan bebeklere çocuklara hemen serum bağlamak isterler nesi garip geldi
Noname21 Alpbaby ishal sıvı kaybı demek yerine koymak için tahlilden önce serum takılır kan alınır ilk müdahale budur nesi garip
heygorl Kaç aylık bilmiyorum ama ek gıda alabilen bebekse bol su, patates ve sade makarna haşlaması, şeftali, kabuksuz elma , yoğurt kefir gibi fermente gıdalar, probiyotik takviyesi ve yemelerinde yağı azaltmak iyi gelir
Belindaaa heygorl 20 aylık patates ve muzdan hiç hoşlanmıyo ama zorla muz yediriyorum. Birde ilacı zor içiriyorum kusuyor bazen nasıl içiricem bilmiyorum 🤦♀️
Belindaaa mihrican_bulut bize de doktor iki antibiyotik bi ateş düşürücü ve probiyotik verdi onları kullanıyoruz umarım kısa sürer bugün 4. Gün. Bir de oğlum şurup içmek istemiyo içememek için ağlıyo kafasını çeviriyo elimi istiyo içince de kusmak istiyo nasıl içiricem bilmiyorum 🤦♀️🥺
mihrican_bulut Belindaaa ben kaşıkla verince kusuyo kokusu pis geliyo midesi bulaniyo sirangayla veriyorum antibiyotik tarzı ilaçları birkerede hop sıkıyorum yutması bir oluyo üstüne hemen şu yada meyve suyu bir iki yudum veriyorum sadece calpol ve dolveni sıkıntısız iciyo diyerlerlerini icmiyodu öle yöntem buldum bende en azından ilacın kokusunu almayınca kusmuyo ama enterogerminayi mutlaka öneririm gerçekten çok etkisini görüyorum yıllardır az bı hasta olsun hemen alıyorum şükür fayda ediyo ishali iki günde kesti çok şükür rabbim sizin bebise de şifa versin çok geçmiş olsun
Belindaaa mihrican_bulut Ay çok çok çookkk teşekkür ederim bende bu yöntemi deniyim o zaman inanın şurubu vermeden önce kara kara düşünüyorum nasıl vericem diye 🤦♀️🤦♀️🤦♀️