sevalg aynı biz ne yapacağımı şaşırdım, bana daha çok atak zamanı gibi geldi ama dediğiniz gibi salya da da artış var emme istediğinde de uykularimiz sıfır oldu, ben ellerimi güzelce yıkayıp parmağımla kasıyorum biraz valla çok mutlu oluyor bırakınca kızıyor hatta iyi mi kötü mü yapıyorum bilemedim ama kaşıyıcı kabul etmiyor çarem kalmadi