Meloakar ilk başta çok zorlanmadım, sadece bulantımın olduğu dönem annemde kaldım 20 gün, yine bulantım oluyordu ama yemek yapıyordum kızıma,. Onun dışında oynuyorlaparkada gittik bol bol, o ara kızım konuştu tuvalet eğitimi verdim vs. Bebek doğup bir ysşını geçince biraz zorlanmaya başladım çünkü kardeş kıskaçnlığı başladı😅şimdi ben küçüğe kızdığım zaman ablası hemen atlıyor karışma kardeşime diye yada ağlıyorsa ablasına koşuyor aba aba diye oda teselli ediyor 😍 birbirlerini hem çok seviyorlar hemde oyuncak üstüne çok kavga ediyorlar. 😅ben evet zorlanıyorum ama iki çocuk tek çocuktan daha kolay. En azından beraber oynuyorlar